Dvs. intrebati Noi va raspundem

DESCARCA Declaratii fiscale

  1. Declaratia 010
  2. Declaratia 097
  3. Declaratia 100
  4. Declaratia 101 
  5. Declaratia 112
  6. Declaratia 225 online
  7. Declaratia 300
  8. Declaratia 390
  9. Declaratia 394
  10. Declaratia 710
  11. Adobe Reader 8.2.0 

Intrebari si raspunsuri despre declaratii fiscale

Afla mai jos raspunsurile la cateva dintre cele mai uzuale intrebari. Daca aveti o intrebare scrieti-ne prin formularul de contact 

Despre compensarea impozitelor si taxelor

Stimati contribuabili: potrivit art. 116 din Codul de procedura Fiscala alin (6) Compensarea se constată de către organul fiscal competent, la cererea debitorului sau din oficiu. Dispoziţiile art.115 privind ordinea stingerii datoriilor sunt aplicabile în mod corespunzător. Va recomandam ca in masura in care din greseala "trezoreriei" sumele platite la buget sunt operate in alte conturi decat cele indicate explicit prin declaratiile de impozite si taxe sa nu completati / transmiteti cereri de compensare, deoarece sunteti pasibili de suportarea dobanzilor si penalitatilor de intarziere, cu toate ca dvs. ati efectuat plata in termen a obligatiilor bugetare.


Cum se revoca semnatura electronica ?

Direcţia Generală a Finanţelor Publice judeţ Brăila prezintă în articolul de mai jos procedura de revocare a accesului la serviciul de depunere on line.

1.Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii on line” se solicită de titularul certificatului calificat, atunci acesta completează formularul 151 „Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on line”, care se descarcă de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/cerere_151_2009.pdf. Cererea se listează, se semnează de titularul certificatului şi de către contribuabil, se scanează şi se transmite prin e-mail pe adresa admin.portal@mfinante.ro.

2.Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, formularul 151 se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabil, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoţită de :
- actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie
- documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie
- împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on line.

Atenţie !
Prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul de depunere declaraţii fiscale on line.
Persoanele interesate pot consulta site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice/Informaţii depunere declaraţii/Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor.



Stare declaratii fiscale. Cum aflu starea declaratiilor fiscale electronice ?

Pentrru a afla starea declaratiilor fiscale transmise electronic folositi linkul pus la dispozitie de ANAF: http://www.anaf.mfinante.gov.ro/StareD112/


Stiati ca ?

Inainte de a comanda un certificat digital raspundeti la urmatoarele intrebari :

-        Stiti ca certificatul digital este un soft care trebuie instalat ?

-        Aveti Windows–ul cu toate actualizarile la zi ?

-        Aveti Licenta Windows ?

-        Stiti sa dezactivati sistemul firewall sau antivirus ?

-        Stiti sa dezarhivati un fisier tip “ZIP” si sa il salvati corect ?

-        Stiti ca certificatul de semnatura electronica trebuie reinnoit anual ?

-        Stiti cum se activeaza serviciul depunere declaratii fiscale online dupa obtinerea certificatului ?

Daca unul din raspunsuri este NU, atunci aveti nevoie de serviciile noastre !


Cum procedez ca sa transmit si eu declaratii fiscale online la ANAF ?

Pentru a transmite declaratii fiscale online prin firma Credite & Leasing SRL trebuie sa completati si sa autentificati la orice birou notarial o procura conform legislatiei fiscale in vigoare - Descarca procura depunere declaratii fiscale online. Dupa autentificarea procurii va rugam sa ne informati despre aceasta si va vom transmite contractul de prestari servicii informatice + declaratia 150 pentru semnare. Aceste documente, procura in original + 2 exemplare din contract + declaratia 150 semnate si stampilate le transmiteti la adresa firmei : Credite & Leasing SRL, Braila, Calea Galati nr 56, parter ( vis-a-vis de Clubul Progresul ).

Pentru detalii:
email: office@declaratii-fiscale.ro


Care sunt declaratiile fiscale ce se pot transmite electronic la ANAF prin siteul declaratii-fiscale.ro ?

Prin intermediul siteului nostru se pot transmite toate declaratiile fiscale electronice acceptate de ANAF. Aceste declaratii sunt: Declaratia 100, Declaratia 101, Declaratia 112, Declaratia 300, Declaratia 301, Declaratia 390 si Declaratia 710.


Ce dovada am ca declaratia fiscala a fost transmisa electronic la ANAF ?

Fiecare declaratie fiscala transmisa si semnata electronic de noi va avea atasat in contul dvs. o confirmare de inregistrare electronica emisa de ANAF ce va un cod format din tipul declaratiei, codul fiscal careia ii apartine, luna aferenta declaratiei precum si data inregistrarii acesteia. ( Vezi model confirmare oficiala - click aici )


Ce garantie am daca nu imi transmiteti declaratiile fiscale in termenul legal ?

Potrivit contractului incheiat intre parti, in cazul in care declaratiile fiscale nu au fost transmise electronic in termenul legal desi clientul nostru si-a indeplinit intocmai obligatiile contractuale, firma noastra va deconta cuantumul sanctiunii fiscale.


Daca sunt din Timisoara iar firma dvs din Braila se poate utiliza serviciul de transmitere electronica a declaratiilor fiscale ?

Transmiterea electronica a declaratiilor fiscale cu semnatura electronica o efectuam pentru orice firma, asociatie de proprietari sau persoana fizica autorizata indiferent de localitatea in care aceasta isi are domiciliul fiscal! In fapt servciiul de transmitere electronica a declaratiilor fiscale este aplicabil la nivel national.


Cum completez si transmit declaratiile fiscale dupa ce am incheiat contractul ?

In primul rand trebuie sa descarci pe calculatorul tau de pe siteul nostru programele de declaratiile fiscale electronice. Fiecare declaratie fiscala se completeaza cu informatiile cerute de formular dupa care vei intalni butonul "VALIDARE". Validati declaratia si salvati fisierul PDF cu numele care va apare in casuta ( din dreapta jos a declaratiei ) : " nume fişier PDF de salvat ". Important de retinut: Salvati declaratia fiscala completata utilizand combinatia de taste ( apasate toate in acelasi timp ) CTRL+SHIFT+S sau utilizati iconita cu imaginea dischetei din orice declaratie PDF ( in bara de sus a documentului nu a browserului, a doua iconita ). Dupa salvarea fisierului il veti incarca pe siteul nostru pentru semnare, transmitere si inregistrare electronica la ANAF.  

IMPORTANT: Daca sunteti mai putin initiat in utilizarea calculatorului nu trebuie sa va faceti griji. Pasii de mai sus ii vom parcurge impreuna la transmiterea electronica a primelor declaratii fiscale !


Decalaratii fiscale online sau declaratii fiscale la ghiseul ANAF ?

Incercati sa depuneti declaratii fiscale in ultima zi de depunere la ora 15:00 ! Cu siguranta ca doar " micile relatii" va vor ajuta ! Dar ce se va intampla din  iunie 2011 cand declaratiile fiscale se vor depune online/electronic in mod obligatoriu ?  De regula persoanele care tin evidentele contabile ale firmelor au pregatite formularele fiscale cu o seara inainte de termenul limita de depunere a declaratiilor fiscale. Si atunci, nu e mai lejer sa le transmiteti imediat pe cale electronica, indiferent de ora tarzie ?


Cand trebuie transmise declaratiile fiscale electronice in contul meu ?

Declaratiile fiscale trebuiesc transmise pe siteul declaratii-fiscale.ro, conform contractului, cu 20 de ore inaintea termenului legal de depunere. De exemplu: Daca 25 ale lunii este o zi lucratoare atunci termenul general de transmitere a declaratiei fiscale este ora 04:00 antemeridian ( 04:00 dimineata ) a zilei de 24. Din experienta noastra majoritatea responsabililor cu intocmirea declaratiilor fiscale le intocmesc de regula cel mai tarziu in ziua/seara premergatoare zilei limita de raportare. Avantajul consta in faptul ca in loc sa le listati le transmiteti online in contul dvs. deschis pe siteul nostru de transmitere online a declaratiilor fiscale.


Pot transmite online declaratii fiscale cu mai putin de 20 de ore inainte de termenul limita ?

Declaratiile fiscale pot fi transmise si acceptate si in cazul in care transmiteti declaratii fiscale cu mai putin de 20 de ore inaintea termenului legal de depunere. In acest caz tariful se poate majora cu un anumit procent in functie de ultima ora de transmitere negociata. Aceasta majorare se aplica numai in cazul in care se doreste ca pentru fiecare luna declaratiile sa fie transmise cu mai putin de 20 de ore inainte de ora 24 a zilei limita de depunere a declaratiilor fiscale.


Cum imi deschid un cont pentru transmitere declaratii fiscale online ?

Ce inseamna un cont deschis pentru transmiterea electronica a declaratiilor fiscale ? In acest cont, unic pentru fiecare cod fiscal, aveti posibilitatea vizualizarii/descarcarii/copierii declaratiilor fiscale transmise initial de dvs, a declaratiilor fiscale semnate electronic de noi transmise/depuse online precum si a confirmarii de primire ( numarul de inregistrare electronic al fiecarei declaratii fiscale emis de ANAF ). In partea de sus -dreapta a siteului www.declaratii-fiscale.ro aveti doua butoane de login ( logare ) si inregistrare pentru cei care sunt noi pe site. Deschiderea contului va fi functionala in urmatoarele zile.